Llista d’admesos CF Grau mitjà curs 2021-2022

Consulta la llista d’admesos al centre: 9 de juliol de 2021 en aquest enllaç o al web del Departament d’Educació la plaça assignada. També en aquest enllaç la llista d’espera.

El pas següent és comprovar si sou a la llista d’admesos del centre assignat i revisar si us correspon alguna llista d’espera.

Busca’t a la llista d’admesos: 9 de juliol de 2021

A partir d’aquesta data tots els centres publiquen la seva llista d’alumnes admesos per al proper curs. Cal que la consulteu per comprovar que hi sou. També podeu fer la consulta a través d’aquest web, en l’apartat de consultes individuals.

A l’hora de consultar la llista recorda tenir a mà:

Document identificador (DNI, NIE, NIF o passaport)

De la persona que fa el tràmit de preinscripció.

Número d’identificador

Codi que s’assigna a cada alumne o alumna quan es matricula per primera vegada en un centre educatiu del sistema educatiu de Catalunya.

Codi sol·licitud

Codi amb xifres i lletres que identifica la sol·licitud de preinscripció, un cop aquesta s’ha tramitat, i que s’especifica en el resguard de la preinscripció.