Llista d’admesos CF Grau superior curs 2021-2022

Busca’t a la llista d’admesos: 16 de juliol de 2021 en aquest enllaç o a la web del Departament d’Educació. També en aquest enllaç la llista d’espera.

A partir d’aquesta data tots els centres publiquen la seva llista d’alumnes admesos per al proper curs. Cal que la consulteu per comprovar que hi sou.

A l’hora de consultar la llista recorda tenir a mà:

Document identificador (DNI, NIE, NIF o passaport)

De la persona que ha fet la sol·licitud de preinscripció.

Número d’identificador

Codi que s’assigna a cada alumnes o alumna quan es matricula per primera vegada en un centre educatiu del sistema educatiu de Catalunya.

Codi de sol·licitud

Codi amb xifres i lletres que identifica la sol·licitud de peinscripció, un cop aquesta s’ha tramitat, i que s’especifica en el resguard de la preinscripció.

Període per presentar reclamacions: del 23 (a les 13 hores) al 30 de juny de 2021

• Si no estàs d’acord amb la puntuació provisional, o detectes alguna errada o anomalia, pots presentar una reclamació. En la consulta individual trobaràs l’enllaç per presentar-la.
  • Si no pots accedir a la consulta individual o no trobes la sol·licitud a la llista amb la puntuació provisional pots adreçar-te al centre o a l’oficina municipal d’escolarització per demanar informació. També pots presentar una reclamació mitjançant els següents accessos, en funció del tipus de sol·licitud de preinscripció utilitzada: