Els alumnes del Cicle Mitjà de Laboratori visiten la depuradora de Sant Fruitós de Bages

El dimarts 26 de març els alumnes de primer del Cicle Mitjà d’Operacions de Laboratori van realitzar una visita a la depuradora d’aigües residuals de Sant Fruitós de Bages. Ens van explicar, a través d’un circuit per les diferents instal·lacions, com és el procés de depuració de les aigües residuals urbanes d’ençà que entren a la planta depuradora fins que surten amb la qualitat ambiental òptima per ser retornades al riu. També ens van ensenyar com s’extreuen els fangs de les aigües i el seu aprofitament com a adob pels conreus. A més a més, vam aprendre la importància de reciclar tots els olis que fem servir a la cuina de casa, de no tirar les tovalloletes higièniques pel vàter i d’estalviar tanta aigua com sigui possible ja que és un recurs natural limitat.