Els alumnes de batxillerat a Tarragona

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van realitzar el passat 4 d’abril un itinerari pels principals monuments de la Tarraco Romana amb l’objectiu de conèixer la història d’alguns dels espais més emblemàtics de la ciutat.

La visita va començar a l’aqüeducte de les Ferreres, també anomenat Pont del Diable. La sortida va continuar amb una passejada al llarg de les muralles, seguidament , amb  la visita del Fòrum Provincial per desembocar a la Capçalera del Circ on els mateixos alumnes, els quals fan exposicions orals en cada monument, van explicar com anys enrere tota l’extensió d’habitatges que hi ha fins a l’Ajuntament eren arena per on corrien i competien les bigues i les quadrigues romanes . La ruta continua amb la torre del Pretori, el teatre i per últim, el fòrum Municipal.  Finalment, la visita acaba a l’amfiteatre on, asseguts a les grades, els alumnes s’imaginen quines emocions devien viure els avantpassats que contemplaven des d’aquells mateixos seients lluites amb feres i gladiadors.

Van ser 6 hores intenses on els alumnes van viure l’època romana i els va permetre  sentir-se com a autèntics romans.