El Milà ha estat premiat amb un accèssit per QUALICAT

L’Institut Milà i Fontanals ha estat premiat amb un accèssit per QUALICAT, Associaió Catalana per l’Excel·lència, pel seu projecte: “La Simulació en sanitat”. El premi va ser lliurat en el marc de la V jornada per l’Excelència en l’educació a l’escola de Comerç Internacional de Barcelona el dijous 14 d’abril de 2016. Va ser recollit pel director del centre, Juan Manunel Linares i la coordinadora del projecte al Milà, Rosa Aymerich. Aquest projecte permet als alumnes del Milà adquirir les competències en un entorn simulat molt semblant al real. Aquesta simulació de procediments es du a terme en el centre 4DHealth d’Igualada, la institució que participa de forma activa en el programa.

El projecte inicial té una durada de cinc anys i va iniciar-se el curs 2013-14 pels alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Cures Auxiliars d’Infermeria. Actualment també hi participen els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de  Farmàcia i Parafarmàcia, i es treballa perquè també hi puguin participar alumnes d’altres cicles de les famílies professionals de sanitat i serveis a la comunitat.

Es tracta d’un projecte innovador que permet treballar i avaluar competències tècniques i transversals difícils de ser valorades en una aula.image

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *