Alumnes d’Electricitat-Electrònica visiten l’Àrea de Guissona “La Closa”

Els alumnes de grau mitjà d’Electricitat i Electrònica van visitar el passar 11 de març l’Àrea de Guissona ubicada en el polígon industrial “La Closa” de Guissona. En aquesta visita van poder observar els processos de transformació i d’elaboració dels seus productes alimentaris, dins del seu cicle productiu complet que representa un repte per a tota l’organització. Actualment el Grup duu a terme tots els processos, des del naixement de les aus i el bestiar, passant per la fabricació dels pinsos, la cria i engreix dels animals, el sacrifici, la transformació i l’elaboració dels productes fins la seva distribució i venda directa mitjançant les tendes “BonÀrea”.

A part dels processos productius els alumnes van poder observar l’elevat grau d’automatització dels seus processos, així com també l’aposta de l’empresa per la innovació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *