Alumnes del Milà i Fontanals a Dublín amb una beca Erasmus+

ALUMNES DEL MILÀ I FONTANALS A DUBLIN AMB UNA BECA ERASMUS+
Dos alumnes d’Administració i Finances del nostre institut, l’Eric Martín i l’Àlex Perez, han estat becats per la Fundació Inform amb una estància a Dublin durant 62 dies, realitzant practiques reals en empreses Irlandeses. Aquest període, que ha estat molt ben valorat pels participants, els ha servit per millorar el seu nivell d’anglès tan a nivell parlat com escrit, capacitats molt ben valorades en l’actual mercat laboral.
El departament administratiu d’aquest institut participa des de l’any 1999 en l’experiència SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitat Educativa ) que ofereix la Fundació Inform i que ha permès oferir aquesta experiència als nostres alumnes. Esperem poder participar en futures convocatòries amb més alumnes que vulguin viure una experiència, segurament, inoblidable.
Al Milà i Fontanals t’ajudem a crear el teu futur.