Estampació BATIK amb la dissenyadora de la marca Nailah Samin

El BATIK és una de les tècniques d’estampació per reserva, a partir de la qual s’utilitza cera d’abelles per bloquejar un dibuix sobre un teixit, per posteriorment posar-hi color.

El passat dijous 28 de novembre, la Cristina Torras, dissenyadora de la marca Nailah Samin va preparar un taller als alumnes de 1r del CFGM de Fabricació i Ennobliment de Productes Tèxtils (tècnic creador de moda) sobre l’estampació amb aquesta tècnica.

Els alumnes van elaborar un disseny a l’aula, treballant amb els materials i la instrumentació característics d’aquesta tècnica, es va utilitzar un teixit de cotó orgànic, material amb el qual treballa la dissenyadora, qui també és pot considerar una gran artista, ja que totes les peces de les seves col·leccions són úniques i pintades a mà.