Durant aquest trimestre el Departament de FOL ha organitzat diverses activitats pels alumnes que cursen Empresa i Iniciativa Emprenedora:

Els alumnes d’EIE van poder assistir a les xerrades que organitza FemCat: Al  febrer va venir a explicar-nos la seva experiència el Sr. Francesc Riverola President i Fundador de FXStreet i a l’abril el Sr. Guifré Homedes, Director d’Amat Immobiliaris

L’Ateneu Cooperatiu, des del programa AIRE de l’Ajuntament d’Igualada ens va fer una xerrada sobre cooperatives al Taller Àuria. També  ens van ensenyar les instal·lacions.

També hem anat a visitar la Fundació la Fageda on, a més d’ensenyar-nos com es fan els iogurts, ens van explicar com apliquen la Responsabilitat Social en tots els àmbits.