L’Ajuntament de Vilanova del Camí incorpora un alumne d’Integració Social del centre.

L’Ajuntament incorpora un alumne d’Integració Social en pràctiques per donar suport a l’àrea de Joventut i Educació

L’àrea de Joventut i Educació de Vilanova del Camí ha incorporat un alumne en pràctiques per donar suport a diferents projectes relacionats amb els infants i joves del municipi. L’Ajuntament de Vilanova i l’Institut Milà i Fontanals van signar un conveni el passat mes de desembre.

José Villarino és estudiant del mòdul d’Integració Social a l’Institut Milà i Fontanals i farà les seves pràctiques a l’Ajuntament de Vilanova del Camí on estarà vinculat a les àrees de Joventut i Educació, de gener a juny.

Villarino donarà suport al personal de Joventut i Educació i entre les tasques que se li han encomanat està la de definir les necessitats del servei i dels objectius d’intervenció. Determinarà el programa d’activitats i dissenyarà els processos d’intervenció, parant especial atenció als elements comunicatius, informació i divulgació de continguts específics per als joves.

Així mateix participarà en l’entrenament de les habilitats sociolaborals dels joves i de suport a la recerca activa de feina.

Entre les tasques que se li han encomanat, l’alumne també col·laborarà en l’elaboració i redacció del Pla Local de Joventut i donarà suport al Pla Educatiu Local i el Pla Educatiu Entorn.