Xerrada d’orientació acadèmica i professional per a les famílies

I després de l’ESO què?, és el títol de la xerrada virtual que es farà el dimarts 27 d’abril de 2021 a les 16:30h a l’Institut Mediterrània del Vendrell. La sessió s’adreça a pares i mares d’alumnes de 3r i 4t d’ESO i la porta a terme el Departament d’Orientació del centre.

A la xerrada s’oferiran diferents eines perquè les famílies puguin ajudar els seus fills i filles a escollir l’itinerari formatiu més adients a les seves capacitats.

En acabar la xerrada, hi haurà un torn de preguntes en el qual l’orientadora de 4t d’ESO,  Marysol Ignacio, encarregada de  la sessió,  atendrà les diferents qüestions i resoldrà els dubtes que puguin plantejar les persones assistents.

Esperem que sigui una xerrada profitosa.