6a Fira Portem la Ciència al Carrer

Dissabte vam tenir l’honor de participar en la 6a Fira de la Ciència al Carrer, una tarda de ciència, tecnologia i matemàtiques on infants i joves van poder superar els diferents reptes que les escoles i instituts proposaven a les seves parades.

El nostre centre va participar amb les curses de Ro-bòlits, la posada en marxa dels cotxes solars i una mostra de l’electròlisi de l’aigua mitjançant corrent elèctric.

El nostre agraïment més sincer a l’organització de la Fira, al professorat implicat i sobretot a l’alumnat que de manera voluntària ha participat en les nostres activitats.  Gràcies a tots i totes la Fira ha tornat a estar un èxit!

Un animem a veure el nostre àlbum de fotografies, també podeu visitar el bloc de la Fira i un recull d’imatges de la jornada.