Let’s Clean Up Europe

El passat divendres dia 10 de maig els alumnes de la matèria d’educació ambiental de tercer de l’ESO van participar en la jornada Let’s Clean Up Europe. Aquesta activitat és una acció comuna que es realitza a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Els alumnes van netejar, recollir, fotografiar, classificar i pesar els residus que van trobar en una petita àrea del bosc situada al costat de l’institut. En acabar l’educadora d’EcoBP Montse va explicar als alumnes la problemàtica que comporten els residus i com es poden gestionar de forma eficient. En la propera classe els alumnes debatran quines mesures es poden adoptar per prevenir els abocaments.

Us animem a visitar l’àlbum de fotografies i vídeos.