Copa Cangur

El passat 30 de gener els alumnes de l’Institut Mediterrània van participar a la VII Copa Cangur. Aquest esdeveniment és un concurs presencial de resolució de problemes matemàtics de màxima dificultat destinat a alumnes de 2n i 3r de l’ESO en el que, organitzats per equips de 7 membres, disposen de 60 minuts per a resoldre el màxim nombre de problemes possible.

La dinàmica del concurs està enfocada com una cursa contrarellotge on la puntuació de cada problema varia a cada minut que passa, i on els diferents equips que hi participen tenen informació instantània sobre els encerts, errades i puntuacions de cada equip, fent que la jornada esdevingui un joc emocionant amb les matemàtiques com a protagonistes.

I així va ser, els nostres alumnes, repartits en dos equips de set participants cadascun, van poder gaudir d’una activitat pedagògica, lúdica i estimulant amb la que van passar una estona divertida, classificant-se en quart i onzè lloc respectivament. L’any que ve esperem repetir, amb moltes ganes, esperit d’esforç i superació !

Us animem a veure l’àlbum de fotografies.