Taller d’interpretació al Caixafòrum

Els alumnes de P5 del batxillerat escènic han realitzat un taller d’interpretació poètica amb l’actor Jordi Oriol a Caixafòrum.

Durant tot el matí, els alumnes han treballat amb l’actor la tècnica postural, la projecció de la veu, la respiració, el gest… Finalment han pogut recitar poemes que ja havíem treballat a classe amb la presència i consells de l’actor.

Aquest taller el fem cada any i pensem que és important que els alumnes tinguin l’oportunitat d’intercanviar experiències amb professionals del sector.

Veure les fotos