Mostra d’Art Jove de l’eixample

Del 19 al 31 de maig es pot visitar, a la sala d’exposicions del Centre Cívic Teresa Pàmies, la Mostra d’Art Jove de l’Eixample en que hi participen alumnes del batxillerat d’arts plàstiques, imatge i disseny de l’Ins Poeta Maragall i de l’Escola Pia Nostra Senyora.

L’alumnat, de les matèries de Cultura Audiovisual, Dibuix Artístic i Tècniques d’Expressió Graficoplàstica, ha fet una acurada selecció de treballs realitzats durant el curs i ha muntat l’exposició, emmarcant i penjant les obres que són una evidència del nivell assolit durant aquests dos anys.

Us recomanem de fer-hi una visita!