Xerrada sobre etiquetatge de productes alimentaris – 4t ESO Economia

El dimecres 19 de desembre vam tenir una xerrada sobre etiquetatge de productes alimentaris , a càrrec de El comerç i les escoles, adreçada als alumnes d’Economia de 4t d’ESO. Què volen dir els números que porten els ous? Com puc saber si un producte és de proximitat? És ecològic? Què volen dir les sigles DO? Què garanteixen? Aquestes són algunes de les preguntes que ens han resolt en aquest taller.

A més de saber que l’etiquetatge dels productes alimentaris està regulat per la llei, també hem vist la importància de saber llegir les etiquetes i habituar-se a tenir en compte dades com la data de caducitat o de consum preferent, les instruccions de conservació, la composició de l’aliment, etc.