X Mostra de Treballs de Recerca de l’Eixample

Veure les imatges i dibuixos sketching M. Fando

Divendres 29 de març els alumnes de 2n de batxillerat de l’institut Poeta Maragall, Patricia Belma i Sergio del Boccio,  van participar a la “X Mostra de Treballs de Recerca de l’Eixample”

La Patricia i en Sergio van estar acompanyants per les seves tutores de treball de recerca, Montse Fando i Lucía Vañó respectivament  i per la directora del centre Judit Fuguet.

En Sergio del Boccio, que ha quedat finalista per la Mostra de Treballs de Recerca de Barcelona, va presentar el seu treball davant del públic, acompanyat per alguns del seus companys.

Al final de la jornada, ambdós alumnes,  juntament amb la resta de participants, van mostrar els seus treballs al alumnat de 1r de Batxillerat d’altres centres.

Una experiencia molt enriquidora, un matí molt bonic ple d’emocions a flor de pell.

Gràcies a tots els que ho heu fet possible!

1. Montse Fando

La Alumna Patrícia Belma ha estat becada a la Universitat Escola de Disseny IEDper el seu treball a;casa (a punt i com a casa ). Disseny de vivenda adaptada.
    Molt bona feina.
    Moltes felicitats .
    Que tiguis molta sort. La sort no arriba, es busca i es troba amb perseverància, constància, esforç i mètode.
    Ha estat un plaer tenir te com alumna
    MFn2