Vista al Museu Olímpic i de l’Esport dels alumnes de 3r d’ESO

El dijous 18 de gener, l’alumnat de 3r d’ESO va visitar el Museu Olímpic i de l’Esport (Barcelona) en el marc del treball globalitzat Els Jocs Olímpics, que fem durant el segon trimestre, i del projecte eTwinning Olympic Games, impulsat pel nostre centre, juntament amb quatre instituts europeus més.

Primer vam fer una iniciació a l’olimpisme amb una presentació i un audiovisual que resumia els JJOO de Barcelona 1992 i l’impacte social i urbanístic que s’hi va viure.

Després, vam poder fer una visita lliure pel museu, durant la qual havíem de completar, per equips, un dossier amb preguntes sobre els materials exposats.

Va ser molt enriquidor, ja que a partir de tot el que vam aprendre, serem capaços de completar alguns dels reptes plantejats durant el treball globalitzat d’aquest trimestre.