“Viatge a l’Univers Fosc” – exposició a L’Espai Zero de l’institut Poeta Maragall

Actualment a l’Espai Zero de l’institut Poeta Maragall es presenta una exposició sobre astrofísica i cosmologia editada per la facultat de Física de la UB: Viatge a l’Univers Fosc.

En la seva elaboració hi ha col·laborat un antic alumne de l’Institut, en Raimon Luna Perelló.

L’exposició pot ser molt motivadora per l’alumnat. Es pot gaudir de fotografies impressionats i de gràfics i explicacions entenedores.

L’exposició té un material complementari a la web de Serviastro:

L’exposició romandrà a l’Espai Zero de Institut durant el mes de gener. No us la perdeu.