“Tutoria entre iguals” Lliurament de diplomes – 1r i 3r ESO

Al llarg del primer trimestre l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat tres sessions de formació incloses dins del programa “Tutoria entre iguals”. En aquestes sessions s’ha donat als alumnes indicacions per a saber identificar situacions d’assetjament i de com actuar en diferents casos.

El dia 26 de novembre a la sala d’actes del centre, les tutores i el tutor de 3r i les professores responsables del programa TEI van lliurar als alumnes els diplomes i carnets que els reconeixen com a tutors dels alumnes de 1r d’ESO.