Teatre en anglès “Shake it up” – 3r ESO

Veure les imatges

Avui 20 de Febrer hem tingut una sessió de teatre en anglès per a tot 3r ESO  a la sala d’actes a càrrec de la companyia Blue Mango Theatre. L’obra es titulava  Shake it up  ja que barrejava text i música,  inspirades en diversos arguments d’obres molt conegudes de Shakespeare, amb la finalitat d’ introduir als alumnes en el món del gran dramaturg anglès. Partint del famós monòleg de Hamlet, “To be or not to be”, i passant per les tragèdies de Romeo and Juliet i Macbeth, hem acabat enamorant-nos amb Midsummer Night’s Dream. Tota una experiència que l’alumnat ha trobat força entretinguda. Prèviament, havíem treballant els arguments a classe i també escoltat les cançons que formaven part de la versió musical de la representació.

sdr

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *