Tallers EFEC (Educació financera a les escoles de Catalunya) – 4t ESO

Tornen els tallers EFEC (Educació financera a les escoles de Catalunya), aquest dilluns 19 de novembre  ha tocat la xerrada “Administrant els teus diners”. Expectants i participatius, així ha rebut el nostre alumnat d’Economia i d’Orientació de 4t d’ESO aquesta xerrada impartida per un dels voluntaris expert en finances.

L’habilitat per gestionar els diners correctament  comença a tenir molta importància des de l’adolescència. Les pagues dels pares, els regals, els diners per petits treballs…. han de ser suficients per tal de cobrir les nostres despeses. En aquesta sessió ens han donat uns importants consells sobre com planificar, vigilar i controlar aquestes despeses, els diferents estils d’estalvi que podem aplicar, les eines necessàries que hem de tenir en compte per a poder fer un pressupost personal, així com a diferenciar entre inversió i despesa.