Tallers de música amb Mario Cortizo

Aquests dies l’alumnat de 1r de Batxillerat Escènic que fa l’assignatura de Música i comunicació ha participat en uns tallers amb el compositor, percussionista i creador sonor Mario Cortizo. El músic els ha guiat a través d’exercicis pràctics i teòrics per mostrar-los com la música pot enriquir i complementar les imatges en diferents contextos, com ara el cinema, la publicitat o els vídeos promocionals.

Els estudiants han après com seleccionar i crear música i sons que s’ajustin a les emocions, el ritme i el contingut visual de les imatges. Han explorat les diferents tècniques i recursos per aconseguir una sincronització efectiva entre la música i les imatges. A través d’activitats pràctiques, els alumnes han adquirit coneixements i habilitats valuoses que podran aplicar en futurs projectes creatius i en la comprensió més profunda de la relació entre la música i la comunicació a través de les imatges.