Tallers de Matemàtiques i Electricitat al CosmoCaixa – 2n ESO

Veure les imatges

El dia 29 de setembre l’alumnat de 2n d’ESO de l’institut Poeta Maragall ha realitzat una sortida al CosmoCaixa organitzada pel departament de Matemàtiques de l’Institut.

L’alumnat s’ha agrupat en dos grups de 30 alumnes aproximadament. Cada grup, de manera alterna, ha participat en els tallers de Matemàtiques i d’Electricitat.

En el taller d’electricitat s’ha experimentat amb l’electricitat estàtica, circuits en sèrie i en paral·lel, presa de terra, gàbia de Faraday etc.

En taller de matemàtiques s’ha experimentat en mesura de distàcies, representacio de mapes, efectes optics etc.

En acabar el tallers hi ha hagut temps lliure per visitar el CosmoCaixa, d’aquesta manera cada alumne, ha pogut gauri al seu aire de les diferents propostes del museu.

El departament de matemàtiques valora molt positivament la sortida tant pel que fa al contingut com al comportament de l’alumnat i queda amb ganes de repetirla en en cursos posterior.