Taller teatral – Alumnat d’Arts Escèniques

El mes de desembre, concretament el dimecres 12 i el dijous 13 de desembre, els alumnes que imparteixen la matèria d’arts escèniques tant de quart d’ESO com de primer i segon de batxillerat, van tenir  l’oportunitat de fer un taller de 4 hores de durada en horari extra escolar amb la Gemma Ortega Boronat.

La Gemma Ortega Boronat és una noia de 21 anys que està estudiant a la Universitat d’Essex (UK) un grau d’arts escèniques, concretament: East 15 Acting School ( 2n curs de 3 anys).

Per segon any consecutiu, hem gaudit de la seva experiència i coneixement de noves tendències en el treball de la interpretació teatral.

La Gemma ha pogut transmetre als alumnes noves formes de treball.

Ha estat un taller molt ben valorat per els alumnes que voluntàriament han fet el taller.

Esperem poder gaudir de la seva col·laboració tos els anys.

Moltes gràcies Gemma i molt d’èxit en els teus estudis.

Professorat d’arts escèniques