Taller SITGES FANTASTIC ACADEMY 2022 – 2n Bat Cultura Audiovisual

El dia 10 d’octubre els alumnes de 2n de Batxillerat de Cultura Audiovisual del nostre centre van fer una sortida   al Festival de Cinema Fantàstic de Sitges per participar al taller SITGES FANTASTIC ACADEMY 2022 produït per l’ESCAC.

Veure les imatges

Material gràfic

Escac Sitges Fantastic Academy en el Sitges Film Festival

Taller de Narrativa Audiovisual

Cine Base organitza el taller Escac Sitges Fantastic Academy dins del Sitges Film Festival amb l’objectiu d’implantar la narrativa audiovisual a les aules. Dirigit a centres educatius i escoles on els alumnes aprendran de manera pràctica a transmetre i realitzar un curtmetratge relacionat amb la temàtica (terror, suspens, fantàstic, misteri … )a través de l’audiovisual.