Taller de teatre – 4t ESO i 1r Batx

El 27 de Desembre, alguns alumnes de 4t d’ESO i de 1r  Batxillerat que cursen l’optativa d’arts escèniques van participar de forma voluntària en un taller de teatre organitzat  pel departament d’arts escèniques.

Veure fotos i vídeos

Aquest taller va estar conduit per la Gemma Ortega, una jove estudiant d’un grau d’arts escèniques al Regne Unit.

El 27 de Desembre de 9.30 a 14.30 els alumnes van gaudir  d’una jornada intensiva en la qual la Gemma Ortega els va donar a conèixer les noves tendències i la forma de treballar les arts escèniques en un país  de gran trajectòria teatral com és el Regne Unit.

Tant els alumnes com nosaltres, hem valorat molt positivament aquesta experiència i esperem poder gaudir cada any de la col·laboració de la Gemma per donar una formació mes complerta  als nostres alumnes.

Moltes gràcies Gemma per la teva aportació.

El professorat d’arts escèniques