Sessions de dibuix d’acting 1 i 2 – Batxillerat Artístic

Sessions  de dibuix d ‘acting 1 . Sketching i música en directe

Durant aquest trimestre a les classes de Dibuix Artístic de batxillerat hem treballat el fet de dibuixar actuacions musicals en directe dins de l’aula.

Vam estar dibuixant la nostra alumna del batxillerat escènic @pinahh mentre assajava peces de guitarra clàssica preparant-se  per a les seves classes del conservatori i també ens va interpretar peces originals d’ella.

Vam repetir experiència amb l’artista Ana Cordova Andres . Vam fer dues sessions amb @anacordovaandres que ens va interpretar peces del romanticisme amb el seu contrabaix.  L’ Ana Cordova és una professora de música que toca a la orquestra de la BBC d’Escòcia i, aprofitant que feia les seves pràctiques a l’ Institut Poeta Maragall ens va dedicar aquestes sessions musicals que vam dibuixar. Vam estar molt a prop de l’instrument i va ser força emocionant. Tot una experiència  de sinestèsia. Dibuixant la música.

També ambdues experiències es van repetir per explicar paral·lelismes artístics entre l’art i la música  del romanticisme a les classes de Fonaments de l’Art.

Veure més fotos

Sessions  de dibuix d ‘acting 2 . Sketching i actuació ball en directe

Durant aquest trimestre a les classes se Dibuix Artístic de batxillerat hem treballat el fet de  dibuixar actuacions musicals en directe dins i fóra de l’aula.

La professora Mònica Pugués ens va convidar als alumnes de Dibuix Artístic de 1r de Batxillerat a les classes de dansa contemporània i jazz que fan els alumnes de 1r de Batxillerat Escènic al saló d’actes entre bambolines i miralls amb la professora Mònica Pugés.

Va ser un intercanvi artístic de primera categoria. Van ballar exclusivament per a nosaltres mentre nosaltres els dibuixàvem en directe. Una nova experiència de sinestèsia plena de moviment i ritme. Dibuixant el moviment amb la música i el ball. Tots junts.

Veure més fotos

Els dibuixos estaran exposats a l’Espai Zero de l’ Institut fins la estrena de l’espectacle.

@Lafando_dibujando