Projecte Memòria històrica Guerra civil i Franquisme – 4t d’ESO

Projecte Memòria històrica Guerra civil i Franquisme a 4t d’ESO: enregistrament d’històries migrants i ruta de la memòria històrica pel barri.

Veure les imatges  de la ruta històrica

Escoltar les històries

Durant el curs 2018-19, els alumnes de 4t d’ESO han realitzat un projecte interdisciplinari al voltant de la temàtica de la Guerra civil i franquisme. Els productes finals d’aquest projecte han estat, d’una banda, l’escriptura d’un relat migratori relacionat amb el desplaçament d’un familiar per causes socials o polítiques.  Posteriorment, les històries  han estat enregistrades a la plataforma Soundcloud, on podreu sentir-les.

Escoltar les històries

D’altra, l’elaboració d’una ruta sobre la memòria històrica dels barris de l’Esquerra de l’Eixample i Sant Antoni  del període històric treballat. Els alumnes de 4t han guiat  i informat  els alumnes de 3r d’ESO en els 12 punts fixats del recorregut.