Projecte JUGUEM – 1r ESO

Veure les imatges

Uns dies abans de Nadal, hem rebut una petició de les nenes i dels nens d’algunes escoles de primària adscrites: han demanat a l’alumnat de 1r d’ESO que els hi creïn i construeixin unes joguines.

Així doncs, durant una setmana els grups de primer s’han posat a la feina; els primers dies s’han endinsat en el món de la joguina i del joc per investigar i reflexionar sobre el joc al llarg de la història i la relació que té amb la societat; després han dissenyat i construït les joguines seguint el procés tecnològic.

De tota aquesta feinada han sorgit disset joguines amb els seus fulls d’instruccions. A més, cada joguina té un rap i un vídeo explicatiu dirigit als nens i nenes de primària.