Projecte “En Residència”

Veure les imatges

Dins del projecte «En Residència» que els alumnes de 4t d’ESO estan duent a terme a l’optativa de Visual i Plàstica, i durant tot el curs, estem treballant el concepte «temps» amb els artistes Raquel Freire i Xavier Bassas, INSTITUT DEL TEMPS SUSPÉS i amb col.laboració amb el MACBA.

Aquí teniu un tast de les últimes actuacions que hem fet al centre, fora de l’aula.

La setmana passada vam pintar la façana lateral del centre (carrer Enric Granados) amb frases ideades pels alumnes a partir de reflexions sobre el temps.

Teniu mes informació a la pag. web de En Residència, on anem penjant tot allò que fem a classe i fora de classe i on podeu veure el procès que estem desenvolupant.