Presentació del llibre “Tres maletes”- M. Sendrós i Mª A. Sellés

El 15 de juny es va fer a l institut Maragall una altra presentació del llibre “ Tres maletes” de M. Sendrós i Ma. A Sellés, ex- professores del centre.

La presentació va córrer a càrrec de Judith Fuguet directora i de l’ Elisenda Romeu, una de les primeres tutores de l’ Aula d’acollida a l’institut.

Va ser un acte emotiu, senzill, íntim i farcit de complicitats, on hi va assistir l’ equip directiu , professorat actual i ex companys, així com algun alumne actual i alguns exalumnes de diferents generacions.

Les autores van voler tancar el cercle de presentacions, (tot s’ha de dir, sempre molt nombroses) amb un acte més intimista a l’institut Poeta Maragall, ja que és aquí, on va néixer la historia.

L’institut Poeta Maragall és un dels centres pioners en el tema d’inclusió escolar, ha estat i és referent de com acull i organitza la integració de l’alumnat nouvingut i d’origen estranger que arriba a Catalunya .

La M. Sendrós i Ma. A Sellés van voler fer aquesta presentació per homenejar a tot el professorat i personal del centre que atén a l’alumnat sigui a l’ AA com a les aules ordinàries, perquè el seu paper es fonamental per ajudar-los en el seu procés de dol migratori i afavorir la seva integració a Catalunya.

Elles amb aquest acte han volgut donar les gràcies a tots els docents per la feina tant ben feta
que es fa en tots els centres educatius de casa nostra.