Performances a la Model – 1r Batx Arts Plàstiques

Els alumnes de 1er de Batxillerat d’Arts Plàstiques de l’Ins Poeta Maragall han realitzat un taller d’Art Performàtic amb els artistes : Sergio González i Melissa Scioscia.

Durant aquests tallers i com a treball final, han preparat unes performances per desenvolupar- les a l’escenari de l’antiga pressó Model de Barcelona.

El treball forma part de la formació de l’assignatura de VOLUM 1 i treballa en la comprensió de l’Art contemporani i les seves formes d’expressió actual. Tant les performaces, com la seva preparació i concepció, han estat un treball dels propis alumnes fet en col·laboració amb els artistes.

Com a professora referent de l’assignatura, felicito a tot l’alumnat per la seva feina, i encoratjo a tots a que continuin investigant sobre la seva pròpia manera d’epressar el seu Art .

Olga Pérez.

Professora de VOLUM 1