Participació a la lliga de debat

PARTICIPACIÓ A LA LLIGA DE DEBAT DE SECUNDÀRIA I BATXILLERAT

Aquesta setmana, els dies 22 i 23 de febrer, l’alumnat del Club de Debat de l’Institut Poeta Maragall participa a la Lliga de Debat de la Xarxa Lluís Vives (http://www.vives.org/serveis/lliga-de-debat/lliga-de-debat-de-secundaria-i-batxillerat/).

El tema de debat d’aquest any és “L’humor té límits?”. L’equip oficial el conformen 5 alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat més dos alumnes suplents, però a la lliga ens acompanyaran també els altres membres del club. Hem estat preparant els debats des del 1r trimestre, reunint-nos cada dilluns de 14:00 h a 15:00 h.

Esperem fer un bon paper!

Veure les fotos