FRACTALS. Facultat de Matemàtiques de la UB -2n Batx

L’alumnat de 2n de Batxillerat de la Modalitat de Ciència i Tecnologia ha assistit el dia 14 de novembre a una Xerrada-Taller sobre Fractals organitzada per la Facultat de Matemàtiques de la UB.

La Xerrada ha estat impartida per la professora Anna Miriam Benini i ha tingut lloc a l’Aula Magna de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona.

Ha estat una xerrada entenedora i adequada al alumnat de batxillerat. En el Taller, que ha tingut lloc a les aules d’informàtica de la facultat, els alumnes han pogut generar diferents Fractals a partir d’un generador inicial.

Des del departament de Matemàtiques de l’institut Poeta Maragall valorem molt positivament aquesta activitat que permet a l’alumnat un apropament a les matemàtiques des d’un punt de vista diferent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *