Festival Internacional de Cinema d’Autor de Barcelona

Els alumnes de l’Optativa Creació Fotogràfica i Cinematogràfica de 1r de Batxillerat el passat 31 de març, com a Joves Programadors en el marc del programa Moving Cinema de l’Associació A Bao A Qu, van fer la presentació de tres curtmetratges al D’A Film Festival, Festival Internacional de Cinema d’Autor de Barcelona. La sessió la van titular Absències.

Els curtmetratges van estar seleccionats per ells mateixos a classe i analitzats i preparats per poder compartir-los amb altres espectadors a la sala de cinema del CCCB: “Por la pista Vacia”, “ El perro de un torero” i “ Din que non falan”.

Prèviament van poder conèixer i entrevistar els seus Directors Santos Díaz i Pablo García Canga i gaudir d’una trobada amb l’actriu d’un dels Curtmetratges: Bruna Cusí.

L’experiència va ser molt enriquidora i gratificant per als nostres alumnes.

@moving_cinema

@joves_programadors