FEM Matemàtiques – Joan Villalba Rull

El passat dissabte 4 de maig, es van dur a terme a Tarragona les proves de la 3a fase del FEM Matemàtiques 2019.

FEM matemàtiques

L’alumne de 2n d’ESO, Joan Villalba Rull, hi va participar després d’haver superat la 1a fase (resolució de tres problemes d’estratègia fets en grup d’alumnes) i la 2a fase (resolució de problemes d’estratègia fets individualment)

Tenim la satisfacció de comunicar que també ha sortit guanyador en aquesta 3a fase que té per àmbit tot Catalunya (3r premi de 2n ESO). En Joan ara està convidat a viatjar a Jaén per tal de participar en les Olimpíades Matemàtiques del seu nivell on hi participarà alumnat de tot l’estat.

Enhorabona al Joan i a la seva família, i també als professors Aram López i Esther Margalejo per la part que els toca.

Departament de Matemàtiques