FEM Matemàtiques 2a FASE

El dissabte 6 d’abril, els alumnes Joan Villalba Rull i Alba Barajas Arbonés de segon d’ESO van realizar les proves corresponents a la 2a fase del concurs FEM Matemàtiques organitzat per l’associació de professors de matemàtiques ABEAM.

Les proves van tenir lloc a l’institut Pere Fontdevilla de la localitat de Gironella. A primera hora del matí ja ens vam encaminar cap a Gironella, on després de la benvinguda i sense més dilació van començar les proves individuals.

Les proves individuals consisteixen en tres problemes matemàtics d’estratègia que posen a prova l’enginy i les capacitats matemàtiques de l’alumnat.

Després d’esmorzar els alumnes realitzen les proves de grup, que estan basades en jocs matemàtics.

És un orgull que aquests dos alumnes hagin estat seleccionats per participar en aquesta segona fase del FEM Matemàtiques, enguany estem especialment contents perquè, a més a més, l’alumne Joan Villalba Rull, a la vista dels resultats de les proves realitzades, ha estat seleccionat per participar en la gran final del FEM Matemàtiques.

Enhorabona a tots dos i també al seu professor Aram López.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *