Exposició “Els Camins de l’Abstraccio 1957-1978” – 2n Batx Artístic

Visita a l’Exposició “ Els Camins de l’Abstracció 1957-1978”
LA PEDRERA

L’exposició, meravellosament comissariada, mostra un diàleg amb el Museo de Arte Abstracto de Conca. Introdueix un recorregut suggeridor per les diferents formes que va adoptar l’abstracció durant la segona meitat del segle XX. La mostra ens ha permés, a professors i alumnes del 2n de Batxillerat Artístic de l’INS Poeta Maragall, gaudir de la visió en directe d’obres emblemàtiques de la col·lecció del Museu de Conca.
A partir d’aquesta visita, els alumnes faran una tasca d’anàlisi formal de les obres que ells hagin trobat d’interès.
Esperem que aquesta experiència hagi estat profitosa per a la formació competencial
de l’assignatura de Dibuix Artístic dintre del Batxillerat d’Arts Plàstiques.

OLGA PÉREZ

Departament d’Educació Visual i Plàstica