“El procés creatiu” – Batxillerats d’arts plàstiques i disseny

Aquest curs hem iniciat el cicle “El procés creatiu” amb el qual volem apropar als alumnes del Batxillerat d’arts plàstiques, imatge i disseny el treball de persones que, des de diferents àmbits, tinguin relació amb la creativitat. El 13 de desembre vam iniciar aquest cicle amb la poeta Rosa Maria Arrazola. La seva xerrada va estar centrada en la manera com es planteja el seu treball des de les primeres idees inicials, les seves motivacions i el camí que recorre fins arribar a donar la forma final als seus reculls de poemes. Posteriorment va recitar alguns poemes del seus llibres RaiEl llibre dels xisclesNero nero nas i Buit de març. Per finalitzar es va obrir un torn de preguntes per part dels alumnes dels grups S3 i S4.