El Maragall guanya el carrer 2019

Veure les imatges de la jornada

El dia 7 de març ha tingut lloc la 3a edició del “Maragall guanya el carrer”.

Per un matí el carrer Provença, entre els carrers Enric Granados i Arribau ha quedat tallat al trànsit per tal de poder participar en multitud d’activitats que el professorat dels diferents departaments juntament amb l’alumnat ha preparat com a mostra de la feina feta portes endins.

També hem tingut la sort de comptar amb un escenari per les mostres de les activitats de música, educació física i arts escèniques. Departament de música i departament d’educació física.

Com ja és habitual al nostre centre, la part negra de la façana de l’institut Poeta Maragall ha esdevingut la millor de les pissarres per a la mosta de les activitats d’art. Departament de Visual i Plàstica.

A continuació llistem algunes de les activitats realitzades, en qualsevol cas, per fer-se una idea de com ha estat aquest matí tan especial millor veure les imatges.

Departament de Clàssiques

Taller de mosaics
Et vols sentir com un soldat romà?
Jocs de taula de grecs i romans
Confecciona una corona de llorer

Departament de Matemàtiques

Resolució d’equacions mitjançant unes balances
Resolució de Jeroglífics matemàtics (sistemes d’equacions) per arribar al codi de l’encadenat que obre la capsa i….conté un premi

Departament de Ciències (Física i Química i Ciències Naturals)

Activitats relacionades amb la taula periòdica dels elements aprofitant que enguany es conmemora  els 150 anys de la seva presentació per  Dmitri Mendeléiev

Departament de Llengua Castellana

Gimcana Lingüística

Departament de Tecnologia

Taller Realitat Virtual, Goma Eva i mostra Arduino

Alumnat de 4t i professorat responsable projectes APS

Exposició i explicació dels projectes d’aprenentatge i servei

Departament de Llengua Catalana

Lectura de poemes i textos escrits per dones.

Departament d’Orientació

Intertaller de noms en diferents idiomes, ball i papiroflèxia.

Departament de Visual i Plàstica

Activitats de dibuix  amb la instal·lació d’instadraw fent retrats i al plató amb retrats fotogràfics. A la cantonada  vam estar impartint el Taller d’ #sketchingnarratiu amb la visita dels sketchers de @gironaurbansketchers @juangel03 i @habareciclada i els @urbansketchersbarcelona @clarabaylina . La  fira de dibuix per ajudar al viatge d’estudis a Roma i que va ser un èxit . La pintura mural amb la temàtica de FemArt i LaBauhaus dibuixat amb els alumnes de #insmaragall de Batxillerat artístic. Un gran dia!!

Departament de Filosofía

Debats en rotllana