Cursa contra la fam

Ens sentim molt orgullosos del nostre alumnat:

1.354 voltes entre tots els participants a la cursa.

1.267,50 € aportats pels patrocinadors de cada corredor (pares, mares, germans, avis, amics, cosins, etc…).

Tallers de ball, ping pong, rugby i futbol i avituallament i recuperació organitzats pels alumnes de 4t d’ESO.

cursa_contra_la_fam

El dilluns 20 de juny tot l’alumnat del centre es va traslladar al Turó Parc per fer la Cursa contra la Fam; un matí d’activitats benèfiques i esportives per lluitar contra la Fam en col·laboració amb l’ONG “Acció contra la Fam”

Cada curs va participar en la cursa a través d’un recorregut a la plaça del parc i, deprés de recuperar l’alè fent estiraments, van ballar i jugar a rugby, ping-pong i fútbol-sala.

Aquesta iniciativa pretèn sensibilitzar els alumnes sobre el problema de la desnutrició al món alhora que fomenta l’activitat física i la solidaritat.

Aquí teniu un recull d’imatges de la jornada.

I més fotos encara.

I el vídeo motivador creat pels nois i noies de 1r d’ESO de l’optativa Making films: