CONCURS Bookface Friday adreçat a tot l’alumnat de l’institut

Bases
La Biblioteca Pública de Nova York va posar en marxa l’any 2014 una original iniciativa que encara es manté viva. Amb l’etiqueta #BookfaceFriday, la biblioteca convida els lectors a fer-se fotos amb un llibre que els agradi i a compartir les imatges per mitjà de l’Instagram. La condició és que la portada del llibre sigui la protagonista i s’integri totalment en la foto.

La Biblioteca de l’Institut Poeta Maragall ha decidit unir-se a la iniciativa i us proposa prendre part en un concurs de fotos pel Bookface Friday. A cada alumne/a que hi participi se li sumaran 0,25 punts a la nota final del trimestre de l’assignatura de la llengua en què estigui escrit el llibre. A més a més, totes les fotos entraran en el concurs de Bookface
Friday de Sant Jordi.

Si vols participar-hi:

1. Fes la teva foto seguint els models que us ensenyem.
  2. Envia-la al professor/a de la matèria corresponent (Català, Castellà, Francès, Anglès,
    Llatí o Grec) segons l’idioma en què estigui escrit el llibre. Serà qui et posarà els 0,25 punts més si la imatge s’ajusta a les característiques del que es demana.
  3. Pots participar-hi les vegades que vulguis, però només pots obtenir els 0,25 punts una vegada per trimestre i per assignatura.
  4. El professorat remetrà la foto a la coordinadora de la Biblioteca, qui, un cop revisada, la piularà a @MaragallIns amb el hashtag #bookfacefriday el divendres següent.
  5. Totes les fotos competiran en el concurs de Bookface Friday Sant Jordi, en una única
    categoria. El jurat decidirà quina és la guardonada.