Club de Lectura a les escoles de l’Esquerra de l’Eixample – Projecte Aprenentatge i Servei (APS) 4t ESO

Hem finalitzat el nostre projecte d’aprenentatge i servei (APS)  Club de lectura a tres escoles del barri de l’Esquerra de l’Eixample, al qual pertany el nostre institut: escola Auró, escola Els Llorers i escola Mallorca.

Ha estat una experiència positiva per al nostre alumnat de quart d’ESO ja que, a part de gaudir-ne i treballar l’autonomia i iniciativa personal, han creat un espai on els nens i nenes de tercer de primària de les tres escoles han reflexionat sobre textos literaris.