CLUB de debat de l’institut Poeta Maragall

CLUB DE DEBAT DE L’INSTITUT POETA MARAGALL

Aquest any alguns alumnes de 4t d’ESO de la matèria de Filosofia, així com alumnes de 1r i 2n de Batxillerat hem decidit crear un club de debat de l’Institut. Ens hi acompanyen les professores de filosofia Núria Conejero i Glòria Mèlich.

El club va destinat a persones interessades per l’argumentació, la retòrica i l’oratòria, així com pel debat i la tertúlia filosòfica.

L’objectiu principal és preparar la participació de l’Institut a la Lliga de Debat de la Xarxa Lluís Vives, en la qual participem per segon any, (http://www.vives.org/serveis/lliga-de-debat/lliga-de-debat-de-secundaria-i-batxillerat/), així com aprendre i formar-nos en les tècniques del debat en veu alta alhora que aprofundim en qüestions filosòfiques i socials del nostre temps.

El club és obert a tothom que hi vulgui participar. Si hi esteu interessats adreceu-vos a les professores responsables.