Celebració i premis SANT JORDI 2017

Com cada any, a l’Institut Poeta Maragall hem celebrat la diada de Sant Jordi a la sala d’actes de l’institut. Alumnat del centre ens ha ofert diferents actuacions teatrals i musicals.

Durant l’acte de celebració ha tingut lloc el lliurament dels premis de Sant Jordi que els departaments de l’institut havien convocat. Enhorabona a tots els participants i felicitats als guanyadors.

A continuació podeu llegir una relació del premis lliurats i veure una mostra de fotos de l’acte de celebració.

Veure les fotos

Departament de Llengua Castellana

Primer i Segon d’ESO (Prosa). Primer premi: Scarlet Sidera (2n C) “Mi viaje a Kame”. Accèssit: Nuria Molina (2n C) “Lágrimas erróneas”

Primer i Segon d’ESO (Poesia). Primer premi: Scarlett Sidera (2n C) “Zeus”. Accèssit: Dina Boujedain (2n C) “Di no a la violencia de género”.

Tercer i quart d’ESO (Prosa). Primer premi: Andrea Valldeoriola (4t C) “Eternamente verano”. Accèssit: Raisa Pocino (4t C) “Tuviste que mirarme”.

Tercer i quart d’ESO (Poesia). Primer premi: Raisa Pocino (4t C) “Cuatro noches”. Accèssit: Celia Martín (3r B) “Presión”

Primer i Segon de Batxillerat (Prosa). Primer Premi: “¿Y si fuera verdad ?” de Víctor Morais del S2. Accèssit: “Una historia de amor de Xarybdis Scylla” de Joan Hostenc del S3

Primer i Segon de Batxillerat (Poesia). Primer Premi: “Se querían” de Magalí Luna del S2. Accèssit: “Miento” de Joan Hostenc de S3

Departament de Llengües Estrangeres

Treballs d’anglès premiats

Primer i segon d’ESO (prosa). Primer premi: “Dreaming” de Leylani Núria Molina (2n ESO)

Tercer i quart d’ESO (prosa). Primer premi: “Just a little Joke” de Fénix Celia Martín (3r ESO). Accèssit: “Just right” de Oppa Andrea Valldeoriola ( 4t ESO )

Primer i Segon de Batxillerat (poesia). Primer premi: “Do not wake me again de Rue Morgue” de  Magali Luna. Accèssit: “Waiting de Gyugyu” de Irene Vallderoriola

Treballs de francès premiats

Primer i segon d’ESO. Primer premi: “La Tour Eiffel” de Sam Scarlett Sidera ( 2n ESO )

Tercer i quart d’ESO (prosa). Primer premi: “La peur et lavie” de Coccinelle Abril Manigbas ( 3r ESO )

Primer i Segon de Batxillerat. Primer premi: “Liberté de Darnaculleta” de Clèlia Sala ( P 6 )

Departament de Matemàtiques

Premi PROVES CANGUR pels alumnes amb un resultat entre el 5% dels millors resultats de tot Catalunya:1r ESO Alba Díaz Serrano, 3r ESO Andrea Sánchez Momblant, 4t ESO Júlia Coll López i Quim Villalba Rull.

Premi per haver superat la primera fase del concurs matemàtic FEM matemàtiques: Jiaman Liu, Rocío Yang, Elisabeth Valdueza Roca i Maira Victòria  Noriega Pastor de 2n ESO.

Premi del concurs de FOTOGRAFIA MATEMÀTICA: Carla Puebla (1r cicle ESO) amb la foto “Daus en simetria”, Lara Alanís Volevici (2n cicle d’ESO) amb la foto “Octagonosostre” i Magalí Luna (Batxillerat) amb la foto ” Càpsula Hiperbòlica”.

Departament de Llengua Catalana

Primer i Segon d’ESO (Prosa). Primer premi: Andrea Sànchez 2C. Accèssit: Ivanna Garcia 1A

Primer i Segon d’ESO (Poesia). Primer premi: Ariane Gurok. Accèssit: Irani Novelli 2B

Tercer i quart d’ESO (Prosa). Primer premi: Majda Moustaid 4B. Accèssit: Júlia Coll 4C

Tercer i quart d’ESO (Poesia). Primer premi: Eva Céspedes 3B. Accèssit: Lara Volevici 3B

Primer i Segon de Batxillerat (Prosa). Primer Premi: Magalí Luna S2. Accèssit: Anna Cantero P4

Primer i Segon de Batxillerat (Poesia). Primer Premi: Oriol Vinyoles S4. Accèssit: Magalí Luna S2

Departament de Visual i Plàstica

Primer d’ESO (Dibuix). Primer premi: Diana Rose Ariola Maines de 1r.B

Tercer d’ESO (Dibuix). Primer premi: Cèlia Martín de 3r.B

Departament de Tecnologia

Premi Cartell: Alba Fernández Casado i Júlia Coll López, ambdues de 4t ESO C

Premi Concurs Recicla i Guanya: Clara Michilini Falcao i Milana Litvinova, ambdues de 2n ESO C

Primer i Segon de Batxillerat (Relat Històric). Primer Premi: “La innocència infantil” de Victor Morais del S2. Accèssit: “El jardín de las espinas” de Magalí Luna del S2

Departament de Música

Primer i Segon d’ESO (Composició). Primer premi: “La Guitarra” de Jack Crown – comp Andrea Sánchez 2n C.. Accèssit: “ET” de Leylany – comp Núria Medina 2n C.

Primer i Segon de Batxillerat (Composició). Primer Premi: “Drop’s Dance” de Ondina – Magalí Luna – S2. Accèssit: “Composició a veus sota el Cànon de Pachelbel” de Baritenor – Alex Honrubia – S1