An online interview with Clara Schumann – Anglès 1r Batx

Veure el vídeo

Un grup d’alumnes de 1r de Batxillerat ha fet un projecte sobre dones il·lustres que haurien d’haver tingut un paper més rellevant a la història de la cultura i que, per desgràcia, no sempre apareixen a les pàgines dels llibres de text ja que el canon cultural ha estat sempre al servei dels homes i construït per homes.

Els alumnes havien de buscar informació sobre la dona en qüestió i imaginar una entrevista on s’expliquessin les seves circumstàncies vitals i els seus assoliments.El producte final havia de ser un vídeo.  Les alumnes Gweyneth  Bautista i Kayna Avilés del P2 i Batxillerat PRO han fet una feina excel.lent amb la Clara Schumann la qual, malauradament,  exemplifica molt bé les injustícies comeses amb el talent femení.  Donades les restriccions Covid i la impossibilitat de viatjar en el temps i l’espai, l’entrevista amb ella ha hagut de ser online. Aquí teniu el vídeo per si la voleu recuperar. Enhorabona Gwen i Kaynak!!!