1r Premi de la Modalitat Científica de la XIV edició del concurs EIDÉA – Magalí Luna Perelló

Veure les fotos

Volem donar l’enhorabona a l’alumna Magalí Luna Perelló i al professor David Cosials pel treball de recerca realitzat i que ha estat novament premiat.

El treball premiat porta per títol “Anàlisi computacional de proteïnes”

El treball ha obtingut el primer Premi de la Modalitat Científica de la XIV edició del concurs EIDÉA de l’Hamelin-Laie International School.

Aquest treball ja va obtenir el primer premi de la Societat Catalana de Química d’enguany.

El treball també va ser finalista al Premi UPF de treballs de recerca en enginyeria i matemàtica aplicada.