PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

BATXILLERAT

• LLISTA AMB ORDENADA DEFINITIVA

• LLISTA ALUMNAT ASSIGNAT

• LLISTA D’ESPERA (a 1r de Batx modalitat Arts es preveu que hi hagi més places de les que indica l’oferta definitiva, unes 135 totals. Es podran matricular alumnes de la llista d’espera)

OFERTA DEFINITIVA

LLISTA ALUMNAT PREINSCRIT

Matrícula del 13 al 17 de juliol

Matrícula del 8 al 14 de juliol

A PARTIR DEL DIA 7 DE JULIOL ENVIAREM PER E-MAIL LES INSTRUCCIONS PER FER LA MATRÍCULA, SI NO LES REBEU, PODEU ENVIAR UN MISSATGE A a8013160@xtec.cat.

A 1r de Batxillerat de la modalitat d’Arts la matrícula es farà per ordre de Barem (mireu el número en vermell de la Llista d’alumnat assignat i el dia anterior rebreu un missatge):

• Dimecres 8 de juliol fins a les 14h de l’1 al 50.

• Dijous 9 de juliol fins a les 14h: del 51 al 100

• Divendres 10 de juliol fins a les 14h: del 101 al final dels assignats

• Dilluns 13 i dimarts 14 de juliol rebran el missatge l’alumnat amb llista d’espera que pot entrar una vegada matriculats els assignats.

Informació del calendari, criteris i documentació a http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

RECUPERACIONS 1r de BATXILLERAT

DEURES D’ESTIU ESO